dijous, 14 de febrer del 2013

HE CONEGUT A ANDREU RIFÉ!!!

Ahir al matí, vaig anar d'excursió amb la meva classe de 2n d'ESO al Museu del Gas a Sabadell. Allà estaven gravant Radio Sabadell, el programa de cada dia, però nosaltres vam anar a fer uns experiments. Però llavors va passar un esdeveniment fantàstic! L'Andreu Rifé, va passar per davant del vidre on estàvem fent els experiments i 
tots ens vam emocionar. No us hagués passat el mateix? Hi havia les típiques noies que es posaven a cridar, però jo només em vaig posar molt i molt contenta. Llavors, vam anar a veure com parlava a Radio Sabadell i ens va dedicar dues cançons: "Fil de Llum" i "M'agrada el pingpong". Després vam sortir a fora, ens va firmar uns autògrafs, ens vam fer fotos amb ell i finalment, vaig anar a parlar amb ell. Li vaig dir que tenia un blog, i que si li podia fer una entrevista, llavors ell em va dir que sí i em va passar el seu correu. Em vaig emocionar molt. Així que pròximament tindreu l'entrevista penjada al blog. ;) Gràcies a tots!!

FIRMA DE ANDREU RIFÉ:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada